Tuesday, December 15, 2009

BATU KARANG KRONIK

Saya Abd Rahim Hassan. Saya tinggal di la'loh Kuala Krai, Kelantan. Saya mengidap sakit batu karang dalam buah pinggang sejak 2 tahun lepas. Dalam tempoh ini, saya dapat berada dirumah hanya 4-5 hari sahaja ddalam sebulan, selainnya saya terpaksa berada di Hospital USM Kota Bharu untuk menerima rawatan.


Kesan buruk penyakit saya ini, jika saya duduk terlalu lama, pinggang saya akan sakit dan akan keluar darah dari kemaluan saya. Begitu juga ketika saya kecing, ketulan-ketulan darah akan keluar bersamanya. Selain itu juga , penyakit saya ini menyebabkan saya kerap kencing pada waktu malam sehingga mengganggu tidur saya.


Setelah saya guna produk teh Lingzhi Tplus keluaran HLM Corp. penyakit saya ini telah semakin pulih dan beransur hilang. Saya tidak lagi kerap kencing malam, tidur saya lebih lena dan pinggang saya tidak lagi sakit walaupun saya duduk lama. Kesan baik ini saya rasai sejak hari pertama lagi saya guna produk ini. Produk ini cukup HEBAT kesanya.

No comments:

Post a Comment