Tuesday, December 15, 2009

GANO IG-SUSU KOLUSTRUM SEBAGAI TONIK DARAH

Tepung susu skim Kolostrum akar Ganoderma. Berfungsi meningkat dan menguatkan sistem imun tubuh melawan penyakit.


Keistimewaan & Khasiat :

Kesan Penyakit
Bongkar Penyakit
Hilangkan Punca Penyakit
Kuatkan Tubuh Menentang Penyakit
Gano i.g Plus

Gano i.g Plus adalah tepung susu skim yang sungguh berkhasiat berfungsi menguatkan dan mengekalkan kekebalan tubuh melawan penyakit (sistem imun tubuh). Ia adalah kombinasi susu skim, susu kolostrum dan mycelium (akar) Ganoderma. Kehebatan Ganoderma dalam mengesan dan membongkar penyakit serta mengeluarkan toksid dan racun yang menjadi punca lemahnya sistem imun tubuh telahpun terbukti dan diakui. Pengambilan Gani i.g Plus susulan dari penggunaan Ganoderma Lingzhi dan serbuk minuman LINGZHI Tplus dapat mengekal dan mengoptimakan penyingkiran toksid dan racun dari tubuh badan seterusnya menjadikan tubuh kekal menentang penyakit yang akan menyerang.


MYCELIUM

Adalah akar Ganoderma. Kandungan polisakarida yang tertinggi berada didalam Ganoderma diperingkat awal pertumbuhannya. Polisakarida amat penting dalam menentang kuman-kuman kanser serta merawat penyakit-penyakit yang berkaitan dengan sistem saraf. Ia membekalkan tubuh spektrum mineral yang lengkap. Mycelium juga adalah tonik bagi otak.

KOLOSTRUM
Dikenali juga dengan susu awal lembu yang diperolehi dalam tempoh 48 jam dari kelahiran anak lembu. Kolostrum mengandungi unsur penting yang diperlukan oleh tubuh untuk mengekalkan kekebalan tubuh menentang penyakit.


Khasiat dan Fungsi Komposisi i.g dalam GANO i.g Plus :
IGG :
Mengaktifkan sel darah putih untuk menentang serangan kuman bakteria terutama E Coll, kuman bakteria yang kerap dijumpai pada usus pesakit.

IGA :
Membantu menghasilkan protein yang mencukupi untuk badan manusia serta mencegah serangan kuman bakteria daripada melekat pada dinding organ.

IGM :
Mengaktifkan penghasilan sel darah merah, membekalkan oksigen dan mempercepatkan proses meneutralisasi sebarang racun kuman bakteria yang dijumpai dalam badang manusia.

IGD :
Membantu penyerapan kalsium dan pengagihan kalsium pada tulang badan serta membekalkan haba kepada tubuh

IGE :
Menghalang sebarang tumbesaran sel penyakit, menguatkan tulang, sistem saraf dan bahagian otak manusia serta membantu sel-sel mambran.

IG F :
Membantu membaik pulih tisu sel-sel yang rosak, menggantikan protein pada bahagian bawah kulit dan menguatkan tulang. Membantu pengaktifan dan tumbesaran sel-sel organ dan hormon. Membantu mempercepat dan mengukuhkan tumbesaran sel

PRP :
Menguatkan tulang, sistem saraf dan bahagian otak manusia.

No comments:

Post a Comment