Tuesday, December 15, 2009

BARAH PAYUDARA -KEMOTERAPI

Saya puan Norlela dari Kuantan Pahang. Saya mengidap penyakit Barah Payudara ini sejak 3 tahun lalu. Payudara saya telah dibuang tetapi penyakit saya tidak juga sembuh. Keadaan bertambah parah sebulan yang lalu sehingga saya berada di hospital Kuantan. Kuman kanser mulai menyerang otak dan hati saya. Saya terpaksa dipapah dan menggunakan kerusi roda untuk bergerak serta utnuk pergi ke tandas.



Setelah saya guna produk Ganoderma Lingzhi dan teh Lingzhi Tplus keluaran syarikat HLM Corp. keesokannya (setelah 24 jam) saya dapat bergerak dengan selesa dan pergi ke tandas tanpa bantuan kerusi roda dan sesiapa pun. Pada hari kedua saya guna produk ini, saya dapati kesakitan dibahagian barah sudah berunsur hilang.


Saya juga mengalami masalah sembelit yang teruk. Setiap hari saya perlu memakan sejenis ubat yang dibeli dari kedai farmasi yang disarankan oleh Doktor, untuk membantu saya membuang air besar.


Kesan dari pengguna produk HLM ini. Kini penyakit sembelit saya juga telah pulih. Saya tidak lagi perlu kepada pil yang saya guna setiap hari sebelum ini

No comments:

Post a Comment