Tuesday, December 15, 2009

VTECH-LELAKI GAGAH SEJATI DAN HEBAT

Produk khas untuk kaun lelaki dengan rumusan herba istimewa untuk hubungan intim yang lebih hebat dan memuaskan. Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin, ejakulasi pra matang, lambat mencapai ketegangan zakar dan kegagalan mencapai ereksi yang mampat untuk meneruskan persetubuhan sehingga pasangan mecapai klimaks.

Rumusan khusus berasaskan herba bagi meningkatkan kekuatan & ketahanan ereksi ( daya tegang zakar ). Ia dapat memanjangkan tempoh ereksi zakar.

Produk ini telah di daftarkan di Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no. pendaftaran MAL 20012951 T . Berasaskan herba, halal & selamat digunakan TANPA sebarang kesan sampingan.

Produk ini juga selamat di gunakan oleh pesakit Kardiovaskular seperti pesakit jantung, darah tinggi dan lain-lain kerana tidak mengakibatkan peningkatan aktiviti jantung. Kombinasi herba di dalam ramuannya mendatangkan kesan yang berpanjangan dan bersifat penyembuh.


CARA PENGAMBILAN V TECH :

Ambil pada waktu petang atau malam ketika perut kosong ( 2-3 jam selepas makan makanan berat seperti nasi dan sebagainya ). Minum dengan kerap air suam. Elakkan daripada minuman berais dan makanan yang bersifat sejuk dan berempah.

Minggu Pertama :
1-2 biji setiap hari pada waktu malam untuk mereka tidak yang mengidap penyakit Kardiovaskular. 2 biji untuk mereka yang mengidap penyakit Kardiovaskular.

Minggu ke-2 dan ke-3 :
1-2 biji setiap 3 hari pada waktu malam.

Minggu ke-4 & seterusnya :
1-2 biji pada hari ingin melakukan hubungan intim bersama pasangan ( seks ) pada waktu malam.


MASALAH LEMAH TENAGA BATIN :

Masalah lemah tenaga batin dikaitkan sebagai ketidakupayaan yang berterusan untuk mencapai atau mengekalkan ketegangan yang secukupnya bagi menghasilkan satu aktiviti seks yang memuaskan. Ia merupakan satu masalah yang meluas namun jarang diperkatakan di kalangan lelaki terutamanya di dalam masyarakat Asia.

Masalah lemah tenaga batin biasanya berlaku akibat gangguan vaskular yang menjejaskan bekalan darah ke zakar.Perjalanan darah boleh terganggu akibat pengerasan arteri (arteriosclerosis), diabetes, tekanan darah tinggi atau tahap kolesterol dalam darah yang luar biasa tingginya.Ia boleh menimbulkan kesukaran seksual lelaki pada sebarang usia melalui gangguan sistem perjalanan darah dan saraf yang terlibat untuk merangsang ketegangan.

SIAPA MEMERLUKAN PRODUK INI :

VTech sesuai dijadikan sebagai satu hadiah istimewa dari seorang isteri kepada suaminya. Pasangan yang akan melangsungkan perkahwinan juga boleh menjadikannya sebagai bekalan tambahan ketika di perlukan.

Pastinya pasangan akan tersenyum. SENYUMAN PENUH MAKNA.

No comments:

Post a Comment